شرایط خرید ملک در ترکیه به چه صورت می باشد ؟

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرایط خرید ملک در ترکیه به چه صورت می باشد ؟

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه صحبت مفصلی داشته باشیم تا شما را با روند این کار آشنا بسازم.

شرکت بای هومز با تجربه چندین ساله در زمینه خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه آماده ارائه هر گونه خدمات (خرید و اجاره خانه در شهرهای ترکیه، خرید و اجاره آفیس، اخذ اقامت ترکیه اعم از دانشجویی و با سند خانه خریداری شده، ارائه مشاوره برای سرمایه گذاری مطمئن در ترکیه، خرید زمین در شهر استانبول، خرید هتل و مجتمع های تجاری) می باشد.

مشاوره تخصصی به زبان های فارسی، آذری، ترکی استانبولی، انگلیسی و عربی

خرید و فروش املاک در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

خدمات حقوقی در ترکیه

 

محدودیت ها برای خریداران خارجی ملک در ترکیه

هر شهروند خارجی میتواند تا مرز ۳۰ هکتار از اراضی را خریداری نماید.

شهروند خارجی حق تملک و یا اجاره اراضی را که در مناطق نظامی-امنیتی واقع شده اند را ندارد.

شهروند خارجی میتواند تنها تا ۱۰ درصد از اراضی و املاک هر ناحیه/شهر را خریداری نماید.

شهروندان خارجی و یا شخصیت های حقوقی ثبت شده در خارج از ترکیه میتوانند از مالکین و موسسات مالی (بانک) معتبر درخواست خرید اعتباری داشته باشند و قانون محدودیتی در این مورد ندارد.

چهار دلیل برای خرید ملک در ترکیه :

۱) اقتصاد قوی

امروزه کشور ترکیه هفتمین اقتصاد بزرگ در جهان و دومین اقتصاد بزرگ در مناطق نو ظهور اروپا است.اقتصاد طی پانزده سال گذشته بیش از سه برابر شده است. این رشد در آینده امیدوار کننده تر است.ترکیه با رشد اقتصاد قوی خود،برای خریداران املاک مکانی امن را برای سرمایه گذاری پولشان آماده می کند.بیش از بیست و پنج میلیون گردشگری که سالیانه از مناطق گردشگری این کشور بازدید می کنند، بازار املاک را تقویت می کنند و امکان قوی خرید ملک و یا اجاره را فراهم می کنند.

۲) هزینه زندگی

قیمت املاک فروشی در این کشور نسبت به دیگر کشور های اروپایی کمتر است ، و همچنین پوشاک نیز نسبت به ایران ارزان تر و با کیفیت تر می باشد، حمل و نقل نیز با مترو بوس (همان بی آرتی خودمون) اتوبوس مینی بوس و دلموش (همان ون های خودمون) و البته تاکسی که خیلی گرونه نسبت باقی وسایل برای استفاده از این وسایل عمومی شما نیاز به آکپیل (کارت الکترونیک شهر استانبول) دارید.

۳) دسترس آسان ترکیه با موقعیت مرکزیش بین اروپا و آسیا قرار دارد و مکان ایده آلی برای خرید ملک است. کشور دارای سیستم حمل و نقلی در حال توسعه است. سفر های هوایی بین المللی و ملی به طور منظم و ارزان وجود دارد. ترکیه در تمام طول سال مکانی ایده آل برای پرواز از کشور های دیگر است.

۴) فالیت های فرهنگی و تاریخی

شهرهای مختلف همسایه شمالی ایران میزبان مکان های تاریخی فراوان ، طبیعت زیبا و آب و هوا،غذا های سنتی،سواحل خیره کننده و دید به سواحل است.در همه شهر های بزرگ می توان فیلم ها،نمایشنامه ها،کنسرت ها،باله ها،اپراها و دیگر فعالیت های فرهنگی را یافت.این جشنواره های محلی و فعایت های سنتی همچنان در حال افزایش است.همچنین ترکیه برای ورزش های جایگزینی مانند کوهنوردی ، گلف ، قواصی ، قایقرانی و اسکی ایده آل است.

1- خرید ملک در ترکیه ، پروژه های در دست ساخت :

شرکت ما با توجه به تجربه چندین ساله و سال ها همکاری با سازنده های معتبر، بهترین و با کیفیت ترین پروژه های در حال ساخت را انتخاب و پس از بررسی دقیق پروژه و زمان تحویل، نمایندگی فروش پروژه را دریافت کرده و با ارائه یکسری تسهیلات، قیمت ها و خدمات ویژه به مشتریان، شروع به فروش آن می نماید.

شرایط اقساط و نحوه ی پرداخت در پروژه های در حال ساخت با توجه به سیاست های مالی آن شرکت تعیین میشود که هر پروژه شرایط اقساط و پرداخت متفاوتی دارد که معمولا شرایط فروش با پیش پرداخت 30 ، 40 و 50 درصدی و باقی مانده طی اقساط 12 ، 24 ، 36 ، 40 ، 50 و 99 ماهه بوده که در هر پروژه متفاوت می باشد.

شرایط ثبت سند و تحویل کلید در پروره های در حال ساخت به اینصورت است که بعد از اتمام اقساط و سند به نام شخص خریدار ثبت خواهد شد اما کلید به محض اتمام پروژه تحویل داده میشود.

2- خرید ملک در ترکیه ، پروژه های به اتمام رسیده و آماده به تحویل :

در این حالت خریدار با پرداخت درصدی (10-20%) از کل مبلغ ملک به عنوان پیش پرداخت، قرارداد فروش تنظیم و تحویل خریدار داده میشود و مابقی مبلغ پرداختی بر اساس آمادگی خریدار از لحاظ مالی حداقل از یک روز و حداکثر تا 15 روز و در زمان ثبت سند به صورت نقد دریافت خواهد شد. لذا به مشتریان خرید ملک در استانبول توصیه می گردد قبل از انجام هر کاری نسبت به افتتاح حساب بانکی و گرفتن شماره مالیاتی در ترکیه اقدام نمود و مبلغ پرداختی ملک از طریق بانکی به حساب فروشنده واریز گردد.

شرکت ما دارای یکسری پروژه های آماده به تحویل با پرداخت اقساطی می باشد که مشتریان می توانند پس از پرداخت مبلغ اولیه، کلید را تحویل گرفته و مابقی مبلغ را بصورت اقساطی پرداخت نمایند.

3- خرید ملک در ترکیه ، پروژه های دست دوم :

در این حالت خریدار با پرداخت 10 و یا 15 درصد از کل هزینه ملک به عنوان پیش پرداخت، قرارداد فروش تنظیم و تحویل خریدار داده میشود و مابقی مبلغ پرداختی پس از آماده شدن سند حداکثر طی دو الی سه روزکاری و در زمان ارائه سند به صورت نقد دریافت خواهد شد.

.

.

.

.

.

ابن مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل این متن، لینک آن قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 1425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : شنبه 30 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی